Volgers

donderdag 5 januari 2017

Ik ben er nog!

Hallo iedereen, even een update. Eerst en vooral voor iedereen een fijn, creatief en vooral een gezond 2017! Mjn eigen gezondheid staat op een laag pitje, Ik ben al weken thuis, mijn beide knieeƫn zijn in slechte staat. Ik ben vanavond terug thuisgekomen uit het ziekenhuis na operatie aan de linkerknie, nu afwachten of het een goed resultaat geeft, anders wordt het waarschijnlijk 1 of 2 protheses. Momenteel heb ik nog veel pijn, maar hopen dat het de goede kant opgaat, positive thinking!!
Ik volg jullie nog altijd op een afstandje, hopelijk kan ikzelf binnenkort ook weer wat mooie creaties laten zien.

Veel liefs, Karin

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin,
    dank je wel vvoor de wens!
    Voor jou en je familie ook al het goede voor 2017 toegewenst!!!
    Hoeplijk ben je snel weer aan de knutsel, veel beterschap!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, voor jou alle goeds dan maar en hopelijk gaat het beter worden! Wat is gezondheid toch een groot goed!
    Misschien geeft feubelen en bloggen ook wel afleiding.
    Altijd welkom!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de beste wensen en een goede gezondheid. En dat je snel weer op de been bent. Beterschap

    groetjes,
    scrapadoe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Karin! Gun je lijf de tijd om te helen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!