Volgers

donderdag 6 november 2014

Home with a twist



Hallo, bij O.L.S. loopt een challenge waar het thema "home, sweet home" is. Ik heb het thema niet letterlijk genomen, maar een beetje fantasie en humor samengebracht, dus home with a twist!  Ik heb eerst met de scor-pal een plint gemaakt, daarna een muizeholletje getekend (gevonden op pinterest) en 2  muisjes ernaast gestempeld en een rood hartje (is niet zo goed te zien op de foto) gekleefd. De tekst getypt met de typemachine, misschien een beetje onregelmatig, maar het stoort me niet. Nog een boord met kruisjes en dat is het! Héél erg benieuwd wat jullie van mijn experimentje vinden!

Challenges waar ik mijn kaart wil laten meedoen: One-layer Simplicity: Home, sweet home.                                                                                        Cas on Sunday: One-layer wonder.

Groetjes, Karin

23 opmerkingen:

  1. Hihi wat is ie leuk!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is grandioos Karin....so cute met 2 muisjes voor hun holletje en dan die kruisjes rondom....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ADORABLE! I love how you've created the 'baseboard' and the little 'home'! Well done! So glad you joined us at OLS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een échte CAS-kaart, super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige CAS kaart Karin, zó schattig de muisjes en het holletje, ben er weg van !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee !!! Mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe kom je er op Karin, zoooooo leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk bedacht Karin....heel erg leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet card Karin, I love it ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautifully done Karin. I love the texture and design.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig design en een gave kaart! Dat de tekst onregelmatig is, staat juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De onregelmatige tekst stoort helemaal niet en ik vind het kaartje geweldig. Helemaal mijn ding, cas, grappig en schattig meer heeft een kaart niet nodig.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje helemaal goed zo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is t'ie LEUK. Super CAS kaart. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind 'm super grappig en lief! Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpele kaart maar heel leuke!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Well, this humorous home OLC stole my heart, Karin! It's a winner in my book, so clean and crisp and full of white space! Your sweet scene and border are fantastic!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi ik vind het een leuk en origineel kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely adorable!!!! LOVE the mouse house!!! I also love how simple and clean the layout is. Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha wat een hele leuke.
    Supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!